30 biisiä - 17, 18 & 19

17 - A song that you hear often on the radio



Mua ei yhtään haittaa, että kuulen tätä paljon. Mennyt mies on biisi, johon tutustuin ja myös tykästyin radion kautta. Tykkään kappaleesta ja esittäjästään, vaikka se onkin leimattu Luke Hainesin 21st Century Manin plagiaatiksi.

18 - A song that you wish you heard on the radio


En ikinä kuule Rhapsody of Fireä radiosta, mutta ei mun parane joka kohtaan tunkea pelkkää Rhapsodya vaikka kuinka haluaisinkin. :D Tökätkäämme siis tähän paikoitellen melko huikea Human Fortress kappaleella Contrast, koska alun perin suunnittelemani Mortal Sinful Wrath ei suostunut uppoutumaan!


19 - A song from your favorite album



En tykkää musiikin suhteen valita yhtä suosikkia muista kuin yhtyeistä, mutta koska koen vahvasti, että Rhapsody of Fire on suosikkibändini, nimeän suosikkialbumikseni Dawn of Victory, jonka nimikkoraita pääsee tähän edustamaan. Rakastan Dawn of Victoryn kertosäettä. Se on mun mielestäni täydellinen, ja - fun fact - se on tuonut paljon vaikutteita mun World of Warcraft -elämääni: mulla on undead rogue nimeltä Ancelot ja mainini huutaa "Gloria, gloria perpetua in this dawn of victory!" loitsiessaan Heroismin.

For Ancelot, the ancient cross of war 
For the holy town of gods 
Gloria, gloria perpetua 
In this dawn of victory

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti