Pois mun poikaystäväni sängystä!

Huh, mikä päivä. Nyt päässä jomottaa hyvin ansaittu päänsärky.

Aloitan kuitenkin kertomalla viimeöisestä unestani. Tiedän hyvin, mistä kyseinen uni johtui, mutta ei siitä sen enempää, hakoteillä kuitenkin olin! Unessa asuin jonkin vaaleasta ja kiiltäväksi lakatusta puusta rakennetun talon yläkerrassa. Talo taisi sijaita Californiassa ja se oli osa jonkinlaista majoitusyrityshässäkkää. Matthew, poikaystäväni siis, asui rakennuksen sisäpihalla. Yhtenä aamuna katsoin ikkunasta ulos, juuri tuolle sisäpihalle, jossa näin Matthewn nukkumassa sängyssään ja jonkun pulskean, punatukkaisen nuoren naisen, jolla oli päällään valkoiset alusvaatteet ja joka yritti hiippailla samaan sänkyyn. Huusin raivoissani tuolle Krista-nimiselle tytölle (pelkkä unihenkilö, vaikka muistuttaakin mua eräästä oikean elämän tyypistä :D) "get out of my boyfriend's bed, you fat fuck!", minkä jälkeen hän katsoi mua kohti ja luikki karkuun häntä koipiensa välissä. Olisinpa oikeassa elämässäkin yhtä badass kuin mitä musta on unimaailmassa tullut.

Tässä kuussa on tullut päiviteltyä blogia aivan sairaasti. Osittainhan se johtuu tuosta 30 biisiä-blogihaasteesta, jota mun piti itse asiassa säästää sellaisia aikoja varten, jolloin mulla ei ole paljon muuta kirjoiteltavaa. Taidan kuitenkin saada haasteen päätökseen jo saman kuukauden aikana. No jaa, mikäli asiat menevät niin kuin tänään suunniteltiin, kesästä pitäisi tulla aivan huippu, eikä bloggausaiheiden pitäisi loppua kesken pitkään aikaan! En kuitenkaan uskalla vielä innostua tuosta asiasta, joten raportoin siitä myöhemmin lisää. Toivon kuitenkin parasta - pidetään peukkuja pystyssä!

Tänään sain vihdoin FedEx-pakettini, joka oli aikamoisen taistelun takana. Kiinasta tilaamani tukkuvaatteet joutuivat tulliin, ja FedExin kanssa tuli sählättyä ihan toden teolla. Tänään kuitenkin eräs mukava postinkantaja toi mulle paketin, joka sisälsi harmaahkon laukun, mustan tunikahärvelin, melko tavallisen pitkähihaisen mustan kauluspaidan, pitsiset alushousut (rawr!) ja aivan ihanat nilkkurit. Totesin, että tykkään ennen Englantia ostamastani khakin värisestä laukusta enemmän, mutta eipä tuo haittaa, sillä ei tuo Kiinan laukku paljoa maksanutkaan. Voin lahjoittaa sen vaikka äidilleni, jos siltä tuntuu. Kengistä laitan ehdottomasti kuvia lähipäivinä. Tein myös kolme edullista ostosta huuto.netistä: mustat mokkasaappaat, ruskeat nilkkurit ja pitkän nahkatakin. En ole vielä ihan varma, minkälaisiin vaatteisiin yhdistän tuon nahkatakin, koska en tahdo antaa pukeutumisellani liian synkkää tai "goottia" kuvaa, koska ei sellainen sovi mulle. Pitänee keksiä jotain hauskaa! Laitoin myös tämän ihanan takin tilaukseen; en kuitenkaan Restyleltä, vaan hammerhirokolta.

Lopuksi Rhapsody of Fire huikealla kappaleella The Pride of the Tyrant. Oon aivan rakastunut noiden säkeistöjen alkuihin ja tuohon kertosäkeistöön, joka on ehdottomasti yksi parhaista ikinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti