Fiiiiiiiiiiiiiiiiiish!!

Ensinnäkin pahoittelut muutaman päivän hiljaiselosta. Oon avovaimoillut nyt viikon ja lähes joka päivä on ollut jotakin ohjelmaa. Ja jos sitä ei ole ollut, ollaan vaan oltu ja pelailtu. Pelaamisesta puheen ollen, meillä asustaa taas konsoli sitten PlayStation ykkösen. Sekin majaili silloin vain yläkerrassa poissa silmistä, mutta nyt meillä on alakerran isolle TV:lle XBox 360. Kummallista, minä kun en ole koskaan ollut konsolipelaaja ellei alkuperäistä GTA:ta, Spyro: Year of the Dragonia, V-Rallya ja Colin McRae Rallya oteta huomioon.

Ei-pelailuohjelmaan on kuulunut lähinnä mun vanhempieni kanssa eri paikoissa käymistä. Tällä hetkellä mun aivoni on niin jumissa, etten oikeastaan keksi tuosta mitään parempaa sanottavaa. Eilen Matthew, minä ja mun isäni kävimme pizzalla mun syntymäpäiväni kunniaksi. Tosiaan, oon nyt kaksikymmentävuotias. En osaa kuvitella, että oon ollut olemassa jo kaksi vuosikymmentä. Tai no osaan, mutta en halua. Mun ikäkriisini on ihan mahdoton, musta tuntuu etten ole saavuttanut tähän mennessä yhtään mitään ja se ahdistaa. Myöhemmin illalla toteutui jo kauan suunniteltu kalareissu, johon otin osaa edellä mainitun miehekkeeni ja äitini kanssa. Tämän postauksen kuvasaldo myötäileekin juuri kalailua. Musta ei ylläripylläri ole kuvia, koska olin paparazzi, eikä kukaan ikinä halua kuvata mua, yhyy.


Äitini sai ensimmäisen kalan noin minuutissa, minkä jälkeen Matthew sai kaksi kalaa, joista ensimmäinen nielaisi koukun niin ahneesti, että sitä irrottaessa kala ajautui niin huonoon happeen, että jouduimme tappamaan sen. Itse en saanut yhtäkään kalaa; keskityin tosin enemmän kuvaamiseen kuin onkeeni. Kaloista kaksi ensimmäistä olivat ahvenia ja kolmas jokin keskikokoinen hopeinen kala, jota en varmuudella tunnistanut miksikään.

Tällä kertaa ei tulekaan biisiä, vaan fiiiiiiiiish! Kyseinen video oli syy koko kalastusinspiraatiolle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti