Santana mopoilee ja pohdiskelen evoluutiota

Voi kettu miten vaikeaa unirytmin korjaaminen voikaan olla. Oon muutaman päivän ajan mennyt nukkumaan aamupäivällä ja herännyt alkuillasta. Eilen pakotin itseni ylös heti aamulla, otin edellispostauksen asukuvat, palasin sisälle bloggaamaan ja päädyin menemään takaisin ulos mehiläisiä kuvaamaan. Sisätiloista poistuminen on mulle jo suuri saavutus. Auringonpaisteessa kuvailu oli niin mukavaa, että voisin mennä ulos jatkossakin. Myöhemmin illalla kuitenkin nukahdin olohuoneen sohvalle, ja nukuin ilmeisesti melko kevyesti, sillä uneni sekoittui sillä hetkellä ruudussa raikuneeseen Splash! -ohjelmaan.

Mun unessani meininki oli ilmeisesti hieman mielenkiintoisempaa kuin itse ohjelmassa: meillä oli nimittäin uimahyppykilpailut mun entisellä koulullani. Oppilaat määrättiin hyppimään suureen sisätiloissa olevaan uima-altaaseen aakkosjärjestyksessä. Minun vuoroni tuli ala-asteen mukaisesti silloisen luokkalaiseni Tomin jälkeen. Omista hypyistäni en pahemmin muista mitään, mutta kilpailun kohokohta oli ehdottomasti se, kun Carlos Santana teki varsin erikoisen uimahypyn: Santana itse kaasutti mopolla kohti allasta ja hänen hyppytoverinsa teki samoin altaan toisella puolella. He molemmat ajoivat ramppiin, joka lähetti heidät ilmalennolle, jonka aikana he tekivät jos jonkinmoisia voltteja mopoillaan, laskeutuen sitten veteen ajoneuvoineen päivineen.

Tämä ei tosiaan ole mikään epäonnistunut duckface-yritys, vaan työnnän leukaani eteenpäin, jolloin alahuuli menee ylähuulen edelle jne. :D

Mää en ole vieläkään täysin selvillä mehiläisistä. Pistävätkö ne vai eivät? Mulle on aiemmin sanottu, etteivät ne ole läheskään yhtä aggressiivisia kuin ampiaiset, mikä on kyllä todettu fakta. Lähiaikoina poikaystäväni kuitenkin sanoi, etteivät ne pistäisi ollenkaan. Entä sitten sellaiset pienemmät, keltamustaraidalliset, mehiläisen näköiset karvapallerot?

Kaikesta huolimatta mun ehdoton suosikkitietoni, asia jonka tietäminen saa vinkeän olon aikaan, on se, että olen sukua kaikille Maapallolla koskaan elelleille (onpa hauskan näköinen sana tuo) olennoille, sekä eläimille että kasveille. Ajatella, että tuo kuvaamani mehiläinenkin on mun todella kaukainen serkkuni. Ja sun. Niin kuin olen minäkin. Tämä siis siitä syystä, että meillä kaikilla on yhteinen, todella kaukainen esi-isä. Tällä tavoin ajateltuna ihmiset ovat toisilleen suhteellisen läheisiä sukulaisia, ja silti lähes oletusarvollisesti vihaavat toisiaan mitä merkityksettömimmistä syistä.

Sukulaisuudesta onkin hyvä siirtyä siihen, kuinka tänään on se päivä, jona ajelemme taas Helsinki-Vantaan lentokentälle. Kuudentoista ja puolen tunnin kuluttua alkaa mulle hyvin erilainen aika. En nimittäin tule pitkään aikaan olemaan hetkeäkään yksin.

6 kommenttia:

  1. Wau oot tosi kaunis ♥! Ihania kuvia ja muutenkin tosi kiinnostavia postauksia, jään seurailemaan :)

    ♥: http://emilias-recollections.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia <3 Sepä mukavaa! Käyn myös tsekkaamassa sun blogin kunhan tässä kiireiltä kerkeen. :)

      Poista
  2. Vau! Tällä blogilla on ehdottomasti yks upeimpia ulkoasuja mitä oon nähny pitkään aikaan! Me like it very mutch! :D<3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirrrviästi! Tavoittelin sillä tuommosta viktoriaanista tyyliä. :)

      Poista
  3. Oot super nätti ! :33
    ja kivoja kuvia :)

    liityn sun, liityks mun ?

    wimmustyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia ja tervetuloa messiin! :) Täytyypi käydä tsekkaamassa sun blogisi. :)

      Poista